Customer & Products

Op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten

Bekijk vacatures

Waarom werken in Customer & Products bij ABN AMRO?

Informele werkplek

Informele werkplek

Ruimte voor nieuwe initiatieven

Ruimte voor nieuwe initiatieven

Klantbeleving centraal

Klantbeleving centraal

Verbinden klant en product

Verbinden klant en product

Persoonlijke bank in de digitale tijd

Het belang van de klant centraal stellen heeft bij ABN AMRO de hoogste prioriteit. We bedienen onze klanten op de best mogelijke manier en bieden de laatste innovaties. Alleen dan is het mogelijk om een klanttevredenheid van een acht of hoger te krijgen.

Onze klanten hebben nu eenmaal andere wensen en behoeften dan een aantal jaar geleden. Weet jij wat de behoefte is van de klant en wat zij van ons verwachten?  

Op zoek naar de beste oplossingen

We stemmen alles af op de wensen van de  klant. of het nu gaat om onze producten of om onze Mobiel Bankieren app. Of om de manier waarop de klant contact met ons wil opnemen. We zijn altijd op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Door het digitale tijdperk zijn er steeds meer contactmogelijkheden. Ook dat maakt dit tijdperk fascinerend.

Bij Customer & Product zetten medewerkers zich iedere dag in om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. We vragen je om je kennis en vaardigheden op peil te houden. Dit is nodig om je taken goed uit te kunnen voeren.  Dit kun je bijvoorbeeld doen door het volgen van het financiële nieuws. En daarnaast bieden we je allerlei opleidingen aan. Het maakt niet uit of je als adviseur bij de klantenservice werkt of als leidinggevende aan de slag gaat. Zo help jij ons om onze klanttevredenheid hoog te houden.

Lees meer

Ben jij uit het juiste hout gesneden?

Maatschappelijk betrokken

Maatschappelijk betrokken

Lees meer
Leren en ontwikkelen

Leren en ontwikkelen

Lees meer
Uitdagend werk

Uitdagend werk

Lees meer
Impact maken

Impact maken

Lees meer

Ervaringen van collega's die je voor gingen

De loopbaan van Lennart Jilesen

"Een bank heeft een belangrijke maatschappelijke functie, met name voor bedrijven zijn wij de smeerolie van de economie."

Lees het verhaal

Lennart Jilesen
Relationship manager

De loopbaan van Sanne van der Bie

“De financiële sector is natuurlijk redelijk rechttoe rechtaan, maar wij hebben juist te maken met creatieve processen en mensen. Daarom is het belangrijk om mondig te zijn en lef te hebben.”

Lees het verhaal

Sanne van der Bie
Communicatiemanager

Benieuwd hoe wij omgaan met hybride werken?

Wij hebben alles op een rij gezet