Wei Zhong - AI Developer
Een persoonlijke bank zijn in een digitaal tijdperk, dat is ons doel. De wereld verandert snel en wordt steeds digitaler. ABN AMRO wil graag het verschil maken en draagt bij aan de digitalisering van bankproducten. Zo kunnen onze klanten eenvoudig online hun bankzaken doen, via beeldbankieren een adviesgesprek voeren en zijn vrijwel alle producten via onze website aan te vragen. Met al deze ontwikkelingen stellen we de klant in staat om met digitaal gemak zijn of haar bankzaken te regelen.
De afdeling Digital & Innovation is verantwoordelijk voor de complete online dienstverlening van de ABN AMRO Retail organisatie. Om de best mogelijke service te bieden, hebben we drie focusgebieden: E-Commerce, Digital Development & Interaction en Strategy & Innovation.
Maarten van Rutte is Business Developer Digital Payments bij ABN AMRO. Hij studeerde International Business and Marketing Management en maakte 3 jaar geleden de overstap vanuit een B2B omgeving naar ABN AMRO.
Mao-Fa Yeh is Online Service Specialist op de afdeling E-Commerce en Engagement. Na zijn studie Strategic Management aan de Universiteit van Tilburg, deed hij jarenlang ervaring op bij Coolblue. Daar leerde hij hoe je een digitale winkel runt waar omzet en klanttevredenheid hand in hand gaan.
Nooit gedacht dat ik bij een bank zou gaan werken! Ik heb Bedrijfskunde en Information & Knowledge Management gestudeerd en tijdens m’n studie vooral in de e-commerce gewerkt. Via die route ben ik in de datawereld beland. Ik zag een carrière in de IT wel zitten, maar stelde mezelf eerder in een commerciële functie voor.
Wil jij ook meebouwen aan onze digitale wereld? ABN AMRO heeft diverse vacatures binnen dit vakgebied! Check ze hier: