Hybride werken

Samen met je team bepalen wanneer je waar werkt

Een persoonlijke bank in een digitale tijd: die ambitie vertalen we door in alles wat we doen. Daarom werken we bij ABN AMRO hybride. Dat betekent dat je samen met je team afspraken maakt wanneer je welk werk waar doet. 

Hybride werken: alleen maar voordelen 

We begrijpen dat je niet alleen onze collega bent, maar bijvoorbeeld ook partner, ouder, vriend(in) of mantelzorger. Daarom is het fijn om je tijd flexibel in te delen. Bij ABN AMRO kan dat, doordat we hybride werken. Zo krijg jij de vrijheid om in samenspraak met je team je werk te organiseren. Dat heeft trouwens nóg een voordeel: als we geen onnodige reisbewegingen maken, zijn we duurzamer. En dat past weer perfect bij onze purpose: Banking for better, for generations to come. 

Zó helpen we je op weg

Hoe vaak je precies op kantoor bent, hangt af van het werk dat je doet. Ga uit van maximaal drie dagen – maar wil je vaker komen, dan kan dat natuurlijk. De rest van de tijd werk je thuis, of op een andere voor jou comfortabele plek. Dit kan zelfs een paar maanden vanuit het buitenland zijn.

Om ervoor te zorgen dat je comfortabel kunt thuiswerken, krijg je bij ABN AMRO de juiste ondersteuning. Zo kun je via ons een stoel, bureau of extra scherm bestellen. Daarnaast ontvang je een thuiswerkvergoeding en een bijdrage voor je internetkosten. In onze cao lees je er meer over.

We hebben nog veel meer goede arbeidsvoorwaarden. Benieuwd? We hebben de belangrijkste voor je op een rijtje gezet.


Hybride werken bij ABN AMRO

  • Thuiswerkvergoeding
  • Bijdrage voor internet 
  • Maximaal drie dagen per week op kantoor 
  • Werken vanuit het buitenland  
  • Bureau, stoel of scherm voor thuis 

We leren je graag kennen

We hebben een heleboel leuke vacatures openstaan. Neem snel een kijkje, wie weet zit er iets voor jou bij.

Kun je de geschikte vacature niet vinden?

Meld je aan voor een JobAlert en krijg per e-mail bericht zodra de vacature beschikbaar komt.