ABN AMRO

Gustav Mahlerlaan 10, Amsterdam

Bekijk 313 vacatures

Persoonlijke bank in digitale tijd

Wij willen een persoonlijke bank in de digitale tijd zijn. De beste bank voor onze klanten. De bank die de overgang naar een duurzame samenleving vormgeeft en mogelijk maakt. Samen met onze klanten en onze partners. 

Ambities en cultuur

We hebben de ambities, de mensen, de plannen en het geloof. Maar hoewel wij op vlakken resultaten laten zien, realiseren wij ons heel goed dat we nog veel meer, nog veel beter kunnen.

Daarom werken we ook heel gericht aan onze cultuur. Want uiteindelijk is het onze cultuur die ons helpt het beste uit onszelf te halen. Om al onze ambities en plannen om te zetten in resultaten die ertoe doen. Voor onze klanten, de samenleving en onze aandeelhouders. 

Onze kernwaarden

Onze kernwaarden, care, courage en collaboration, kleuren onze cultuur. In alles wat wij doen, voor onze klanten, voor elkaar, proberen we deze waarden terug te laten komen. Deze waarden verbinden ons en zorgen ervoor dat wij met elkaar de omgeving creëren waar eenieder zichzelf mag en kan zijn. 

Hierdoor werken we met plezier met elkaar, blijven we onszelf uitdagen en zijn we enthousiast om telkens weer die extra stap te zetten. En dat is belangrijk in een uitdagende omgeving, waarin veranderingen van alle kanten op ons afkomen en de verwachtingen groot zijn. 

Care

Care staat voor wat wij voelen voor onze klanten. Wij willen het beste voor hen doen. En dus stellen we klanten centraal in alles. Door de behoeften van onze klanten goed te begrijpen kunnen we ons sterk maken voor hun belangen op de langere termijn. Dat zien wij als onze verantwoordelijkheid. 

Maar care staat ook voor onze duurzaamheidsambities. Wij geven om onze planeet en om mensen. Of dat nu onze klanten zijn, onze collega’s of groepen in de samenleving zijn die minder kansen en mogelijkheden hebben. Iedereen telt. Ook toekomstige generaties.

Courage

Het vraagt moed om je in te spannen voor een positieve verandering. Om onze beloften en ambities in daden om te zetten. 

We hebben het lef om in het maatschappelijke debat een standpunt in te nemen. We zetten onze principes om in daden en spreken ons uit tegen onrecht. We spannen ons in om een positieve verandering teweeg te brengen. 

Bovendien durven we ‘nee’ te zeggen als dat in het belang van de klant is. We gaan het gesprek met onze klanten aan over verduurzaming van hun bedrijfsactiviteiten en als het nodig is, stellen we eisen. 

Collaboration

Collaboration is de enige manier om onze ambities waar te maken. De uitdagingen waar we voor staan, kunnen we alleen samen aanpakken. Niemand heeft alle antwoorden. Daarom hechten we niet alleen belang aan samenwerken binnen ABN AMRO, maar werken we ook nauw samen met allerlei andere partijen om klant-, maatschappelijke - en milieuvraagstukken aan te pakken. Bijvoorbeeld met de overheid en andere banken om het financiële systeem veilig te houden. En met fintechs en andere (tech-)bedrijven om onze diensten blijvend te verbeteren. 

Lees meer

Bouwen aan de bank van de toekomst

Een diverse en inclusieve cultuur

Veel interne doorgroeimogelijkheden

Benieuwd hoe wij omgaan met hybride werken?

Wij hebben alles op een rij gezet