Klanten de beste ervaring bieden, zodat ze zonder problemen verder kunnen met hun bankzaken. Dat is wat wij doen bij ABN AMRO! Wil jij bijdragen aan de uitvoering van onze strategie? Dat kan!
Klanten regelen tegenwoordig veel bankzaken zelf via Internet Bankieren en Mobiel Bankieren. Als de klant er digitaal niet uit komt, kan de klant via chat of telefonisch contact opnemen met het ABN AMRO Contact Center.
Steeds minder klanten komen naar kantoor, omdat ze hun bankzaken steeds meer zelf, op afstand, regelen. Als ze er zelf niet uitkomen, nemen ze contact op met onze collega’s van het Contact Center. Het Contact Center vervult een steeds belangrijkere rol in het persoonlijke klantcontact tussen de bank en de klant.
Heeft de klant advies nodig? Dan kan er een afspraak gemaakt worden via Beeldbankieren of op één van onze kantoren.
Ik informeer en adviseer onze particuliere klanten over producten en diensten van de bank. De mensen die ik spreek, willen bijvoorbeeld een verzekering afsluiten of een machtiging aanvragen. Vaak hebben ze een afspraak hier op ons kantoor in Zwolle of we hebben contact via beeldbellen.
Ben jij op zoek naar een leuke en serieuze baan waarin je het verschil kunt maken voor de klant? En waarin jij jezelf volop kunt ontwikkelen door het volgen van opleidingen? Met veel doorgroeimogelijkheden en uitzicht op een vaste functie bij ABN AMRO? Solliciteer dan bij een van onze partners en wie weet start jij op korte termijn bij de leukste bank van Nederland.