Vertalen van doelen naar de juiste middelen
Hoe laat je zien dat ABN AMRO meer is dan alleen een bank en zich ook via activiteiten van de foundation, de eigen stichting van ABN AMRO, inspant voor kansarme kinderen en jongeren? Hoe zorg je ervoor dat klanten nadenken over het afsluiten van een duurzame hypotheek? Hoe zet je het merk ABN AMRO krachtig en consistent in de markt? Als Marketing- en Communicatiespecialist is het jouw taak om onze doelen te vertalen in (succesvolle) campagnes en events en ervoor te zorgen dat klanten op het juiste moment via de juiste middelen geïnformeerd worden over belangrijke zaken.
ABN AMRO is een transparant bedrijf dat het klantbelang voorop stelt en waar medewerkers trots op zijn. Bij Marketing en Communicatie kun jij het verschil maken en kun je die reputatie op verschillende manieren vergroten en bewaken.
Multidisciplinaire teams
Dagelijks werken we aan onze merkidentiteit en vertalen we deze in een verhaal dat duidelijk maakt waar we voor staan. We werken in multidisciplinaire teams met onder andere marketing- en communicatiespecialisten, marktonderzoekers en databasemarketeers, die zich richten op een speciale doelgroep of productgroep. Alle ingrediënten die marketing en communicatie boeiend en uitdagend maken zijn aanwezig, zoals
- Het bedienen van de particuliere en zakelijke doelgroep
- Het inrichten van de interne communicatie
- Het uitdragen van de merkidentiteit
- Het vermarkten van onze innovatieve oplossingen, zoals Tikkie
- De rol van internet en socialmediakanalen
De werkzaamheden op de afdeling Marketing en communicatie zijn altijd uitdagend en geen dag is hetzelfde.
Maak een verschil. #beginbijons